خدا حافظ برای همیشه
نوشته شده توسط : ميلاد


خداحافظ همین حالا، همین حالا که من تنهام
خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شده چشمام
خداحافظ کمی غمگین، به یاد اون همه تردید
به یاد آسمونی که منو از چشم تو میدید
اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت ساده اس
نه اینکه میشه باور کرد دوباره آخر جاده اس
خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رؤیا ها
بدونی بی تو و با تو، همینه رسم این دنیا
خداحافظ خداحافظ
همین حالا
خداحافظ

ااین وبلاگ برای همیشه تعطیل شد...

اگه قرار باشه وب جدیدی بنویسم حتما خبرتون میکنم. ببخشید که نتونستم تک تک از همتون خدا حافظی کنم





:: بازدید از این مطلب : 853
|
امتیاز مطلب : 433
|
تعداد امتیازدهندگان : 127
|
مجموع امتیاز : 127
تاریخ انتشار : 27 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
armina در تاریخ : 1392/3/24/5 - - گفته است :
روزگار به من آموخت با زندگي قهر نكنيم ، چون دنيا منت كش كسي نيست ..... موفق باشی وبلاگ خوبی داری

/weblog/file/img/m.jpg
عاشق در تاریخ : 1391/1/27/0 - - گفته است :
وب خوبی داری

متن هاتو دوست داشتم

...............................





/weblog/file/img/m.jpg
مرگ عشق در تاریخ : 1390/7/25/1 - - گفته است :
چه دنیای عجیبیه به هر کی که میگی دوست دارم یا بهت
می خنده یا برعکس باهات میمونه بعدش میره ، یه دل
شکسته و تنها واست میمونه( سلام دوست عزیز داستان عشق و مرگ عشق.
مایل به تبادل لینک هسیتد
اگه خواستید منو با اسم ( داستان عشق و مرگ عشق ) لینک کنید
اگه مایل بودید شماهم اسم تو بگو بازم ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
لوگان در تاریخ : 1389/11/7/4 - - گفته است :
سلام
دوست من امیدوارم حالت خوب باشه
نمی دونم هنوز به این وبلاگت سر میزنی یا نه
من مدیر وبلاگ" پسر هایی که عشقند" بودم همینطور که می دونی فیلتر شد البته بعد از اون "پسر هایی که عاشقند" هم فیلتر شده و حالا....
من وبلاگتون رو در لینک دوستان قرار دادم امیدوارم منو لایق بدونی
مابل بودی منو در لینک خودت بزار ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
asiyeh در تاریخ : 1389/10/28/2 - - گفته است :
قانون تو تنهایی من است.
و تنهایی من قانون عشق
و عشق ارمغان دلدادگیست!
واین سرنوشت سادگی است!
چه قانون عجیبی
چه ارمغان نجیبی
وچه سرنوشت تلخ و غریبی
که هربا ستاره های زندگی ات را
با دست های خود
راهی اسمان پر ستاره ی امید کنی
و خود در تنهایی وسکوت
با چشم هایی خیس از غرور
پیوند ستاره هارا به نظاره بنشینی
و خموش وبی صدا
به شادی ستاره های گشته از تو جدا
دل خوش کنی
وباز هم تو بمانی
و یک عمر صبوری

/weblog/file/img/m.jpg
Saba در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
salam
hala k dg web neminevisi mikhay tabadole link konim?!
mamnun az hozuret

/weblog/file/img/m.jpg
hosein888 در تاریخ : 1389/9/16/2 - - گفته است :
سلام ماه محرم و شهادت اباعبدالله حسین را تسلیت می گویم لطفا از وب سایت مذهبی و دانلود مداحی ما دیدن فرمایید .اباعبدالله حسین نگهدارت.
www.5tan.blogsky.com

/weblog/file/img/m.jpg
فهیمه ی ღ تنهایی ღ در تاریخ : 1389/9/11/4 - - گفته است :
تو وب لاگا چه خبره؟ چرا همه دارن میرن ...


باید امشب چمدانی را که به اندازه ی پیراهن تنهایی من جا دارد بردارم
و به سمتی بروم که صدای پر مرغان اساطیر آنجاست
رو به آن وسعت بی واژه که همواره مرا می خواند ...

/weblog/file/img/m.jpg
عارفه در تاریخ : 1389/9/10/3 - - گفته است :
آدرس وب جدیدتو بده یادت نره

/weblog/file/img/m.jpg
آیلین در تاریخ : 1389/9/8/1 - - گفته است :
وبم یادم رفت شاید خواستی جواب بدی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: